Pla de Comunicació “Palamós Peix”
Nom de l’actuació
Font de Finançament
- Ajuntament de Palamós
- Subvencions GALP
S’ha creat la marca “Palamós Peix” per a contribuir al posicionament de Palamós com a destinació de Turisme Sostenible mitjançant una oferta singular basada en experiències al voltant del peix i la seva cultura.
Es parteix des de l’inici del criteri de corresponsabilitat implicant els agents locals en espais de relació on puguin desenvolupar les seves capacitats, habilitats i coneixements per tal que sentin com a pròpia la Marca Palamós Peix. El Pla de comunicació és l’eina de treball per a unificar el discurs narratiu i visual de la marca Palamós Peix.
Lideratge/ agents implicats en l’execució de l’actuació
Àrea de Promoció Econòmica, el Museu de la Pesca i la Confraria de Pescadors de Palamós
Gabinet de Premsa – Àrea de Comunicació de l’Ajuntament de Palamós
Taula de treball
Ciutadania / entitats socials i culturals / centres educatius / ciutadania
Resultats esperats
indicadors d’avaluació
L’empresa Twisters Tourisms&Creativity ha estat contractada per al suport en el disseny i la creació d’elements divulgatius i per a l’ assessorament en el desenvolupament i l’execució del Pla de comunicació marca Palamós Peix.
Indicadors:
- Pla de comunicació de la marca Palamós Peix
- Creació de la identitat visual de la marca Palamós Peix
- Logotip marca Palamós Peix
- Aplicació de la marca i de l’eslògan en mitjans de comunicació interns i externs
- Creació del manual gràfic d’aplicació de la marca Palamós Peix i la convivència amb altres marques
Indicadors:
Indicadors:
- Creació i elaboració de continguts escrits i audiovisuals de material divulgatiu
- Conjunt de fotografies que il·lustren les paraules clau del manual de la marca
- Ús de les fotografies en publicacions, fullets informatius, webs i xarxes socials de l’entitat
- Vídeo promocional marca Palamós Peix
Indicadors: